Terwijl jij op 8 november samen met andere binnendienstmedewerkers de route naar actief klantbeheer volgt, neemt Binco voor een dag het telefoonverkeer over van het advieskantoor waar jij werkt. Zo staat niets jou meer in de weg om naar HypoTop te komen.

Binco is ‘Powered by DAK Intermediairscollectief’ en beschikbaar voor alle advieskantoren in Nederland. Als deelnemer aan HypoTop kun jij het advieskantoor waar je werkt op 8 november kennis laten maken met deze binnendienst op afstand. Zo blijft het kantoor tijdens jouw afwezigheid gewoon bereikbaar voor de klant. Let op: dit aanbod is gelimiteerd beschikbaar, dus schrijf je snel gratis in voor HypoTop.

Gratis inschrijven voor HypoTop met de binnendienstfaciliteit Binco doe je hier

De Binco-binnendienstmedewerker behandelt het telefoonverkeer uit naam van jouw kantoor. Terwijl jij deelneemt aan de HypoTop-workshops maken jouw collega’s kennis met hun nieuwe en flexibel inzetbare collega. Daarna willen jullie niet meer zonder!

Binco is onderdeel van DAK

DAK introduceerde de binnendienst-op-afstand-functionaliteit Binco begin dit jaar. De zelfstandige dienst is flexibel en structureel inzetbaar en zorgt ervoor dat het advieskantoor ook tijdens vakanties, ziekte en drukte bereikbaar is. De dienstverlening bevat een basispakket met diensten die de binnendienstmedewerker van Binco uit naam van het advieskantoor kan uitvoeren. Het is aan de adviseur welke handelingen en diensten hij door de ervaren, WFT-gecertificeerde en klantgerichte medewerkers van Binco laat uitvoeren. De afrekening vindt plaats op basis van een overzichtelijk abonnement met een vast bedrag per handeling. Of het nu gaat om het beantwoorden van een vraag of het verwerken van een mutatie aan een polis, elke activiteit telt als één handeling. Binco is dus beschikbaar voor iedere adviseur in Nederland, leden van DAK gebruiken de dienst tegen een voordeliger tarief.

 

Binco adviseert niet

De handelingen die uitbesteed kunnen worden aan Binco zijn telefoonsupport en agenda-, mailbox-, polis- en schadebeheer. De Binco-binnendienstmedewerker behandelt het berichtenverkeer uit naam van het desbetreffende kantoor. Bij schadeverwerking fungeert de binnendienst op afstand als eerstelijns opvang en is de dienst behulpzaam bij het verzenden van documentatie naar verzekeraars en het opvragen van (ontbrekende) informatie bij de klant. De Binco-medewerker kan desgewenst ook de polisgegevens direct aanpassen in de verzekeringsadministratiesystemen, ongeacht of dit een provinciaal, volmacht of eigen aanstelling betreft. Als er iets aan de dekking of premie van de verzekering moet wijzigen, dan volgt een notitie in het CRM-pakket.

Binco voert geen advieswerkzaamheden uit. Dat betekent niet dat de binnendienst-op-afstand een commerciële kans laat lopen. Heeft een klant behoefte aan advies dan wordt daarvan een notitie gemaakt. Alle handelingen die Binco voor het advieskantoor doet worden vastgelegd in het CRM-pakket, zodat het advieskantoor alle handelingen, terugbelverzoeken, agendapunten en notities van Binco gemakkelijk terug kan vinden.