Nieuws2019-10-17T08:02:05+00:00

Nieuws van ClientOfficer.nl!

Versterk je dienstverlening, werk samen met de millennial!

In deze tijd zijn kantoortijden grotendeels voor fysieke afspraken, want klanten communiceren 24 uur per dag. De huidige consument vergt nou eenmaal op een andere manier je aandacht. Banken spelen hierop in door producten als hypotheek-binnen-een-week of een “finaal akkoord binnen vier uur” aan te bieden. Dit klinkt natuurlijk erg interessant voor de snelle consument, ofwel ‘de millennial’. Belangrijk dus dat je je hiervan onderscheidt.  

By |Column|

CRM-koppelingen, wat kan een financieel adviesbureau ermee?

In deze tijd zijn kantoortijden grotendeels voor fysieke afspraken, want klanten communiceren 24 uur per dag. De huidige consument vergt nou eenmaal op een andere manier aandacht. Banken spelen hierop in door producten als hypotheek-binnen-een-week of een “finaal akkoord binnen [...]

By |Column|

De binnendienst treedt naar buiten tijdens succesvolle HypoTop

HypoTop, de vakbeurs voor de binnendienst, heeft een succesvolle eerste editie achter de rug. Vele enthousiaste binnendienstmedewerkers wisten op 14 november hun weg te vinden naar Spant! te Bussum waar zij werden ondersteund in hun vakgebied tijdens vele masterclasses door experts en specialisten.

By |HypoTop, News|

3 tips: verzekeringen adviseren bij bestaande klanten

Adviseurs hebben de (zorg)plicht om aandacht te besteden aan de verzekeringen in hun portefeuille. Logisch natuurlijk, maar wat zijn dan de zaken waar je op moet letten? En hoe geeft je binnendienst hier eenvoudig invulling aan, zonder dat het te veel tijd kost? Om hier voor een deel antwoord op te geven, geef ik je in deze column 3 tips waar je als binnendienstmedewerker rekening mee kan houden.

By |Column|