Actief contact met bestaande klanten biedt vele voordelen voor jullie advieskantoor. Tijdens HypoTop (10 t/m 28 mei) beschrijft Jan Verstegen van Eerstestap.nl welke mogelijkheden een eigen Virtuele Assistent daarin biedt.

Actief met bestaande klanten aan de slag, van een goed idee naar een succesvolle aanpak! In deze on demand masterclass geeft Jan je inzicht in waarom je actief het contact met je klant moet onderhouden en wat de potentiële extra verdiensten kunnen zijn voor het advieskantoor.

Daarnaast vertelt hij wat de randvoorwaarden zijn voor een succesvolle aanpak gebaseerd op het inzetten van jullie eigen Virtuele Assistent.

Meld je aan voor HypoTop 2021 en mis deze masterclass niet!

Succesvol actief klantbeheer met een chatbot / Virtuele AssistentJan Verstegen
Eigenaar van Eerstestap.nl

Eerstestap is een organisatie die al tien jaar klantcontactmomenten in de financiële branche digitaliseert. Klanten kunnen een deel van hun (advies)proces prima zelfstandig digitaal uitvoeren, zodat het advieskantoor de klant nog beter persoonlijk kan helpen.

Chatbot-technologie werkt hierbij uitstekend. Eerstestap helpt advieskantoren deze technologie laagdrempelig en super persoonlijk in te zetten met behulp van een Virtuele Assistent.