In deze workshop leer je hoe je het verschil maakt voor de klant. Hoe ontvang je de klant en hoe ben je als Client Officer echt van betekenis voor de klant. Ook besteden we aandacht aan de samenwerking met de adviseur. Na de workshop ben jij in staat op een goede manier jouw rol als Client Officer binnen jouw kantoor te pakken.

In deze workshop leer je hoe je op een goede manier met jouw klant kan communiceren. Zowel live als via een beeldscherm, hoe maak je verbinding met de klant? Hoe zorg je ervoor dat de klant je begrijpt en hoe kun je jezelf met communicatie onderscheiden?

In deze workshop leer je hoe je op een concrete manier het contact met de klant kan onderhouden. Ook wanneer het druk is, toch weten op welke momenten je zichtbaar wil zijn bij de klant. Ook leer je welke systemen je hierbij kunnen helpen.

In de workshop leer je hoe je zichtbaar wordt en blijft en dus altijd top of mind bent bij je klanten. Hoe maak je een goed social media plan, wat post je en op welke manier?

De klant heeft alles goed geregeld en zal niet snel zelf initiatief nemen voor een jaarlijkse check. Toch is deze jaarlijkse check heel erg belangrijk. In deze workshop leer je hoe je de klant leert om elk jaar naar het financiële huishouden te kijken. Hoe je dit aanpakt en hoe je de klant het beste kunt overtuigen.

In deze workshop besteden we aandacht aan wat jij, de Client Officer, kunt opleveren voor het kantoor en waar jij zo belangrijk bent. Jij hebt grote invloed op de tevredenheid van klanten. En dat levert echt geld op!

Gesponsord door Nationale Waarborg

Van reviews kun je leren en een tevreden klant zorgt voor gratis reclame. Maar hoe krijg je reviews? En hoe maak je een goede analyse met een vertaling naar de praktijk zodat je de klant nog beter kan bedienen? Dat leer je in deze workshop!

Gesponsord door De Blije Klant Fabriek

Op het gebied van duurzaamheid zijn er verschillende initiatieven. Maar hoe help je jouw klant op weg hierin keuzes te maken? Dat leer je in deze workshop!

Gesponsord door Rabobank

In het leven van de klant kunnen veel dingen veranderen. Dat zijn momenten waarop de klant jou nodig heeft. Dit is dus een commercieel signaal, maar hoe zet je dat om naar een transactie? In deze workshop leer je de signalen te herkennen en na afloop weet je welke acties je kunt ondernemen.