Functie spreker: Client Officer
Bedrijfsnaam spreker: Van Noordenburg Financieel Adviseurs in Hoogland
Biografie: Sinds 2015 werk ik bij Van Noordenburg Financieel Adviseurs. In het verleden heb ik o.a. ervaring opgedaan bij de Postbank en de ING Bank. Dat komt goed van pas bij mijn huidige werkzaamheden. Maar het meest van pas komt mijn ruime ervaring met mensen! Als secretaresse en officemanager leerde ik servicegericht werken; mensen optimaal van dienst zijn door goed te luisteren. Ik ondersteun de adviseurs Richard van Noordenburg en Patrik Zeldenthuis en daar kan ik mijn interesses helemaal in kwijt. Onze klanten ontzorgen en zorgen dat op de achtergrond alles soepel verloopt, daar word ik enthousiast van.
Plenaire sessie 09.45 – 10.40 uur
Inspirerende voorbeelden van succesvol klantbeheer
Loek Peters gaat op het plenaire podium in gesprek met drie binnendienstmedewerker die het klantbeheer op hun advieskantoor tot in de finesses hebben geregeld en daar succesvol in zijn. Laat je tijdens deze gesprekken inspireren door de wijze waarop deze binnendienstmedewerkers het klantbeheer uitvoeren en de tips die zij jou geven. Door van elkaar te leren kun je gemakkelijker de volgende stap zetten en hoef je niet telkens zelf het wiel uit te vinden. Dat hebben deze binnendienstmedewerkers al voor jou gedaan! Deze gesprekken sluiten naadloos aan bij de ‘Maak de Ander Beter’-filosofie van Loek Peters, het thema van zijn plenaire keynote voorafgaand aan deze korte interviews.