Functie spreker: Financieel Planner
Bedrijfsnaam spreker: Nederlandsche Planners Associatie
Biografie: Door afstemming van financiën op levensdoelen en wensen, kun je als financieel planner heel waardevol zijn voor je klant. Monique luistert graag naar de vraagstukken van de klant tegenover haar aan tafel. Het geeft haar enorm veel energie om samen antwoorden en oplossingen te vinden, waarmee de wensen van de klant waarheid worden. Haar doel is altijd een financieel plan waarin de zaken kloppen en er balans is. Sinds 2001 praktiseert Monique met veel plezier het mooie vak van financieel planner in Nederlandsche Planners Associatie B.V., het bedrijf waar ze mede-eigenaar van is.
Haar talent ligt voornamelijk in het mensen bewust maken van hun geldgedrag en welke invloed dat heeft op hun eigen financiën. Daarnaast maakt ze met veel plezier totale financiële planningen of deelplanningen (wonen, arbeidsongeschiktheid, werkloosheid, overlijden, pensioen).
Haar kennis en praktijkervaring draagt ze graag over aan collega-adviseurs. Met veel plezier geeft ze als Monique Londema Trainer en Opleider sinds 2005 trainingen op het gebied van financieel advies. Zowel op het gebied van kennis als op het gebied van kunde. Uiteindelijk gaat het erom de kennis in de praktijk te brengen. Volgens Monique is de hypotheek een heel mooie ingang voor een financieel plan. Immers, een huis kopen en financieren is voor de meeste mensen de grootste financiële beslissing in hun leven.
Workshop HypoTop 2023
Durf jij er bij actief klantbeheer vol voor te gaan?
Als clientofficer kan jij van doorslaggevend belang zijn voor de klanten die bij jouw kantoor een hypotheek hebben afgesloten. Maar wat moet je dan doen? Wat is jouw rol als binnendienstmedewerk(st)er dan en hoe kun je de klant nog beter van dienst zijn? Sterker nog, hoe kun je de klanten binden aan jouw kantoor en daarmee ook bijdragen aan een hogere goodwill? Hoe zorg jij dat er een duurzame relatie met de klant ontstaat en hoe kun jij hier een waardevol onderdeel van je dagelijkse werkzaamheden van maken? Ja, er zijn nog genoeg belemmeringen op dit thema, maar zeker ook kansen. Denk aan communicatie. Communiceren is een belangrijk onderdeel van jouw vak. Hier kun jij het verschil maken en de verbinding maken met jouw klanten? Jij kunt van toegevoegde waarde zijn om de behoeften van de klant te herkennen en in jouw communicatie hierop aan te sluiten. We laten je zien hoe jij komt tot jouw aanpak, hoe jij helderheid kunt creëren naar de klant toe.
Tijdens deze workshop belichten we echter graag de kansen en oplossingen aan de hand van praktijkvoorbeelden. Praktijkvoorbeelden die jou helpen net die extra stap te maken en gewoon te beginnen.
Met als resultaat een goed ingerichte nazorg en tevreden klanten. Doe jij mee?
Deze workshop wordt aangeboden door Obvion