De Client Officer hand in hand met de adviseur
Samen zorgen voor een fijne klantervaring
In deze workshop leer je hoe je het verschil maakt voor de klant. Hoe ontvang je de klant en hoe ben je als Client Officer echt van betekenis voor de klant. Ook besteden we aandacht aan de samenwerking met de adviseur. Na de workshop ben jij in staat op een goede manier jouw rol als Client Officer binnen jouw kantoor te pakken.
Dirk van Haarlem
Functie spreker: Eigenaar
Bedrijfsnaam spreker: Lindenhaeghe
Biografie: Dirk van Haarlem helpt al ruim 10 jaar kantoren bij het inrichten van het adviesproces. Hierbij is hij actief als trainer bij Lindenhaeghe voor de opleiding Client Officer.
Dirk maakt zich met zijn bedrijf Helder Beheerd nogal druk over de bestaande klant. Omdat die de basis vormt van een succesvolle dienstverlener. Tegelijkertijd kan Dirk je als coach helpen met het vormgeven van alle elementen van de advies cirkel. Vandaar het motto van Helder Beheerd: Actief klantbeheer en méér!
Telefoon, zoom of aan tafel?
Hoe zorg je voor originele (online) communicatie met de klant?
In deze workshop leer je hoe je op een goede manier met jouw klant kan communiceren. Zowel live als via een beeldscherm, hoe maak je verbinding met de klant? Hoe zorg je ervoor dat de klant je begrijpt en hoe kun je jezelf met communicatie onderscheiden?
Iris van Wieringen
Functie spreker: Eigenaar
Bedrijfsnaam spreker: Iris van Wieringen
Biografie: Iris van Wieringen heeft meer dan 8 jaar ervaring in de financiële dienstverlening waarbij zij vooral bekend stond om haar verbindende communicatie die zij niet alleen als adviseur, maar ook in coaching van haar collega’s inzette. Inmiddels is zij als NLP master eigenaar van haar eigen bedrijf als ondernemerscoach, waarbij de focus ligt op het authentiek inzetten van communicatie om niet alleen verbinding, maar ook het gewenste resultaat efficiënt te behalen.
Nieuwsbrief, verjaardagkaart of bloemen
Hoe geef je op de praktische manier vorm aan relatiemanagement?
Nieuwsbrief, verjaardagkaart of bloemen
Hoe geef je op de praktische manier vorm aan relatiemanagement?
In deze workshop inspireren wij je op welke manier je relatiemanagement kan toepassen. Iedereen doorloopt een eigen levensweg, wat kan er gebeuren en hoe kun je hier op inspelen? Je maakt geen gebruik van systemen, maar legt alles langs de familie meetlat: ‘Wat zou je bij familie doen?’.
Indra Frishert
Functie spreker: Commercieel directeur
Bedrijfsnaam spreker: Dazure
Biografie:
Met de gedachte ‘het moet ook anders kunnen’ richtte Indra Frishert samen met Odette Bakker in 2008 Dazure op. De financiële wereld staat ver van de consument vandaan. De meeste banken en verzekeraars zijn te groot en mensen voelen zich een nummer. Er worden producten gemaakt die niemand begrijpt. Te ingewikkeld en niet altijd eerlijk. Dazure vindt dat je geen genoegen moet nemen met hoe de dingen zijn en gelooft dat het altijd beter kan! Wij willen het verschil maken met verzekeringen die je ook aan je familie wilt verkopen. Niet alleen verzekeringen worden langs deze familie meetlat gelegd, maar het zit geïntegreerd in de organisatie. Bij alles wat we doen voor de klant en ook voor en met het team.
Hoe blijf je top of mind bij je klant?
De kracht van Social Media
In de workshop leer je hoe je zichtbaar wordt en blijft en dus altijd top of mind bent bij je klanten. Hoe maak je een goed social media plan, wat post je en op welke manier?
Larissa Kramer – van der Leer
Functie spreker: Strategy director
Bedrijfsnaam spreker: Snip Snap on Social BV
Biografie: Larissa Kramer- van der Leer (1980) rondde in 2005 haar studie Marketing Management af. Daar kwam weinig online marketing aan te pas, laat staan social media. Het wekte al snel haar interesse en ging met het idee van ’trial en error’ aan de slag. In 2008 nam ze een sprong in het diepe en zette ze, voor haar toenmalige werkgever Kluwer, haar eerste Linkedin community (b2b) op. Dat werd met 30.000 volgers direct een succes. Hier is haar liefde voor social ontstaan en sindsdien doet ze niet meer anders.
Na diverse marketing en e-commerce functies bij Kamer van Koophandel, Kluwer en Lotto en begon ze in 2011 als freelancer om merken verder te helpen met hun social media ambities. Daar heeft ze voor merken zoals ABN AMRO, Nationale Nederlanden en Rotterdams Philharmonisch Orkest de social strategieën uitgewerkt, content ontwikkeld en nieuwe teams opgericht. Altijd met het idee om van likes, business te maken. Hoe creëer je gesprekken met fans en hoe kun je een positieve impact maken in hun klantreis.
In 2016 gooide ze het roer nogmaals om en heeft ze samen met Manon de Vries en Susanne Plaisier Snip Snap on Social opgericht. Een contentbureau die dagelijks van likes, business maakt. Als Managing Director is Larissa verantwoordelijk voor de social strategie, content en kennisprogramma’s van merken zoals o.a. Lloyds Bank, Voedingscentrum, Monuta, Nio Cars en Rechtbank Rotterdam.
Schrijf u snel in voor de HypoTop op vrijdag 8 november 2022
Financiën saai?
Jouw klant doet toch graag een jaarlijkse check
De klant heeft alles goed geregeld en zal niet snel zelf initiatief nemen voor een jaarlijkse check. Toch is deze jaarlijkse check heel erg belangrijk. In deze workshop leer je hoe je de klant leert om elk jaar naar het financiële huishouden te kijken. Hoe je dit aanpakt en hoe je de klant het beste kunt overtuigen.
Jan Verstegen
Functie spreker: Managing consultant
Bedrijfsnaam spreker: Dialog Group
Biografie: Jan Verstegen is van oudsher financieel adviseur en sinds 2011 bezig met het creëren van digitale middelen die door onder anderen advieskantoren gebruikt kunnen worden in het contact met de klant. Meest recente voorbeeld hiervan is de, samen met Nationale Waarborg, ontwikkelde digitale collega voor advieskantoren; de digitale hulp in het voeren van nazorggesprekken met de klanten van het kantoor. Eerst werkend vanuit Eerstestap.nl en sinds 1 juli onderdeel van de Dialog Group
Dennis Koorn
Functie spreker: Manager marketing en sales
Bedrijfsnaam spreker: Dialog Group
Biografie: Dennis Koorn is al 14 jaar werkzaam bij Dialog Group. Een organisatie die al ruim 30 jaar betrokken is bij digitale optimalisaties waarbij ‘de klant’ centraal staat in een omnichannel wereld. Dialog Group helpt bij het verbeteren van vooral het digitale contact met klanten van vele partijen in de financiële dienstverlening, overheid, telecom en energie. Met kantoren in Nederland, België en Duitsland ondersteunt Dialog Group haar klanten door op de juiste wijze klantdata te verwerken in belangrijke papieren en digitale communicatie; zoals hypotheekoffertes, renteoverzichten of UPO’s. Of de klant nu via een brief, PDF, e-mail, landingspagina, digitale collega/procesbot, interactieve gepersonaliseerde video, Whatsapp of de mijn-omgeving in contact komt met hun adviseur, Dialog Group zorgt voor klantreizen zonder frictie.
De Client Officer levert geld op
Weet waar je toevoegde waarde zit
In deze workshop besteden we aandacht aan wat jij, de Client Officer, kunt opleveren voor het kantoor en waar jij zo belangrijk bent. Jij hebt grote invloed op de tevredenheid van klanten. En dat levert echt geld op!
Frederique Kamp CCXP
Functie: CX Expert, Founder-CEO RefleCXion
Bedrijfsnaam: RefleCXion
Biografie: Frederique’s hart klopt voor de klant. In haar loopbaan – ruim 20 jaar in de financiële dienstverlening en consultancy – heeft ze veel verschillende ‘customer-facing’, mid- en back-office rollen vervuld. Van Sales tot customer services, IT en Product Management. Deze rollen vulde ze altijd resultaatgericht in: wat wil uiteindelijk onze klant nu en waar helpen we de klant het beste mee? Deze brede ervaring zet ze nu in om medewerkers en managers te inspireren en te helpen om hun werk en organisaties meer klant-centrisch in te richten.
5 sterren, 3 sterren of 1 ster?
Aan de slag met de reviews
Van reviews kun je leren en een tevreden klant zorgt voor gratis reclame. Maar hoe krijg je reviews? En hoe maak je een goede analyse met een vertaling naar de praktijk zodat je de klant nog beter kan bedienen? Dat leer je in deze workshop!
Sander de Lange
Functie spreker: Samen het team van De Blije Klant Fabriek
Bedrijfsnaam spreker: De Blije Klant Fabriek
Biografie: Zou jij klant willen zijn bij je eigen bedrijf?!
Dat is de vraag die wij stellen aan onze klanten. Wij bekijken organisaties vanuit de ogen van de klant en matchen die ervaring met de doelen van de organisatie. Wat gaat er goed en waar kan het beter? Onze projecten lopen uiteen van korte klantscans tot het ontwikkelen (klantervaring) en implementeren van nieuwe concepten (consultancy).
Verandering en verbetering voor de klant hoeft niet altijd groots en meeslepend te zijn. Juist door de dingen gewoon goed te doen maak je vaak al het verschil en daar helpen we je graag bij.
Martine van der Horst
Naam spreker: Martine van der Horst
Functie spreker: Samen het team van De Blije Klant Fabriek
Biografie: Zou jij klant willen zijn bij je eigen bedrijf?!
Dat is de vraag die wij stellen aan onze klanten. Wij bekijken organisaties vanuit de ogen van de klant en matchen die ervaring met de doelen van de organisatie. Wat gaat er goed en waar kan het beter? Onze projecten lopen uiteen van korte klantscans tot het ontwikkelen (klantervaring) en implementeren van nieuwe concepten (consultancy).
Verandering en verbetering voor de klant hoeft niet altijd groots en meeslepend te zijn. Juist door de dingen gewoon goed te doen maak je vaak al het verschil en daar helpen we je graag bij.
Zonnepanelen of een warmtepomp? Jij hebt de info!
Jij helpt de klant verduurzamen
Op het gebied van duurzaamheid zijn er verschillende initiatieven. Maar hoe help je jouw klant op weg hierin keuzes te maken? Dat leer je in deze workshop!
Manon Brekelmans
Functie spreker: Productmanager Duurzaam Wonen
Bedrijfsnaam spreker: Rabobank
Biografie: Manon Brekelmans (37 jaar), woonachtig met partner en 2 kinderen in een duurzame woning (Label A+) in Udenhout.
Studeerde Economische psychologie op de Universiteit van Tilburg.
Sinds 2012 werkzaam in de financiële sector, met name bij Rabobank als medewerker op de hypothecaire binnendienst en hypotheekadviseur met specialisme en voorliefde voor het thema Duurzaam Wonen. Sinds 2 jaar productmanager Duurzaam Wonen.
Getrouwd, baby erbij of met pensioen
Jij onderneemt actie wanneer de klant je nodig heeft
In het leven van de klant kunnen veel dingen veranderen. Dat zijn momenten waarop de klant jou nodig heeft. Dit is dus een commercieel signaal, maar hoe zet je dat om naar een transactie? In deze workshop leer je de signalen te herkennen en na afloop weet je welke acties je kunt ondernemen.
Marcel Steenhuis
Functie spreker: Manager Marketing & Communicatie Intermediaire Distributie
Bedrijfsnaam spreker: ABN AMRO Intermediaire Distributie
Biografie: Na zijn studie Commerciele economie begon Marcel bij een kleine telecom startup als marketeer. Via de IT en jarenlang PostNL is de liefde voor marketing steeds groter en groter geworden. Op welke creatieve manieren zijn klanten te verrassen en kan je hulp bieden voor de uitdagingen waarmee ze worstelen. Dat is de rode draad door alle werkzaamheden en projecten in de afgelopen jaren. Sinds 3 jaar is Marcel aan de slag gegaan in de financiele dienstverlening en bij ABN AMRO. Samen met zijn team probeert hij elke dag intermediairs te voorzien van kennis, informatie en inspiratie rondom hypotheken. In zijn workshop legt Marcel uit welke kansen er zijn en hoe je daar op creatieve manier morgen nog mee aan de slag kunt!
Schrijf u snel in voor de HypoTop op vrijdag 8 november 2022
MIS JE IETS?
Mis je iets op het Client Officer platform? Laat het ons weten!