Functie spreker: Relatiekoning
Bedrijfsnaam spreker: Dazure
Biografie: Met de gedachte ‘het moet ook anders kunnen’ richtte Indra Frishert samen met Odette Bakker in 2008 Dazure op. De financiële wereld staat ver van de consument vandaan. De meeste banken en verzekeraars zijn te groot en mensen voelen zich een nummer. Er worden producten gemaakt die niemand begrijpt. Te ingewikkeld en niet altijd eerlijk. Dazure vindt dat je geen genoegen moet nemen met hoe de dingen zijn en gelooft dat het altijd beter kan! Wij willen het verschil maken met verzekeringen die je ook aan je familie wilt verkopen. Niet alleen verzekeringen worden langs deze familie meetlat gelegd, maar het zit geïntegreerd in de organisatie. Bij alles wat we doen voor de klant en ook voor en met het team.

Zakaria is in 2015 als stagiaire van de Servicedesk gestart bij Dazure. Al snel zag Zakaria dat hij binnen Dazure veel contact had met mensen, zowel de financieel adviseur als de consument op een manier dat hij echt kon helpen. Dat is dan ook iets waar hij heel vrolijk van wordt. Na 5 jaar de Servicedesk bemand te hebben is Zakaria de buitendienst gaan verstrekken. Door o.a. financieel adviseurs te bezoeken heeft hij geleerd signalen te herkennen en kan hij een nog betere dienstverlening opzetten om onze financieel adviseurs en consumenten te helpen.

Workshop HypoTop 2023
Don’t be like the rest of them darling

Wat doe jij als je een 5 sterren review ontvangt van een klant? Stuur je dit door naar collega’s, geef je een like op het bericht of bel je de klant op om degene te bedanken voor zijn review? In deze workshop leer je hoe je signalen kunt herkennen en op welke manier je hier mee kunt omgaan. Zonder gebruik te maken van systemen, maar door alles langs de familie meetlat te leggen: ‘Wat zou je bij familie doen?’.

Deze workshop wordt aangeboden door Dazure