Nieuws van ClientOfficer.nl!
Klantbeheer is een communicatiestrategie
Al jaren hebben we het binnen onze branche over klantbeheer als onderdeel van de wettelijke zorgplicht. Vaak gaat het dan om wat geldverstrekkers vinden dat het intermediair moet doen. En dat dan zonder dat de klant ervoor moet betalen. Gekscherend [...]
Het klantgerichte financiële advies van de toekomst
Financieel advies evolueert. Weg zijn de dagen waarin het puur ging om rendementen en cijfers. Moderne financiële adviseurs begrijpen dat het creëren van echte waarde betekent dat ze zich richten op de behoeften, doelen en zorgen van hun klanten. Dit [...]
Het effect van de beïnvloedingstechniek Labour Effect
In deze aflevering van Small Talk voor financiële dienstverleners gaan gedragspsycholoog Mischa Coster en gedragsmarketeer Paul de Heer dieper in op de beïnvloedingstechniek Labour Effect. Lees wat het is en hoe je het gebruikt om richting te geven aan klantgedrag. [...]
Het effect van de beïnvloedingstechniek Service Framing
In deze aflevering van Small Talks voor financiële dienstverleners gaan gedragspsycholoog Mischa Coster en gedragsmarketeer Paul de Heer dieper in op het gebruik van Service Framing. Ontdek in deze Small Talk wat het is en hoe je het gebruikt om [...]
Hoe actief is VOEP Hypotheken met klantbeheer? Dirk zoekt het uit
Uit onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer blijkt dat steeds meer advieskantoren invulling geven aan klantbeheer. Dirk van Haarlem, directeur en trainer bij Helder Beheerd, zoekt actief uit hoe adviserend Nederland hier nu echt in staat. Tijdens zijn ‘Actief Beheer [...]
De kracht van Actief Klantbeheer (9)
Actief klantbeheer gaat verder dan slechts het verstrekken van financieel advies, schrijft Michiel van Vugt in zijn nieuwe column voor de Stichting Actief Klantbeheer.