Nieuws van ClientOfficer.nl!
Het effect van de beïnvloedingstechniek Zeigarnik
In deze aflevering van Small Talks voor financiële dienstverleners gaan gedragspsycholoog Mischa Coster en gedragsmarketeer Paul de Heer dieper in op het effect van de beïnvloedingstechniek Zeigarnik.
De kracht van Actief Klantbeheer (5)
Lianne Steeghs is HR Consultant Leren & Ontwikkelen bij Obvion Hypotheken en geeft in haar column voor de Stichting Actief Klantbeheer 3 tips om het werkplezier te vergroten.
De kracht van Actief Klantbeheer (4)
Actief klantbeheer is ontzettend belangrijk voor het financieel weerbaar maken en houden van consumenten, schrijft Remco Hoogweg (BNP) in zijn column voor Stichting Actief Klantbeheer.
De kracht van Actief Klantbeheer (3)
‘Voor de adviseur is nazorg - en daarmee klantbeheer - echt al een vanzelfsprekendheid geworden. Niet alleen door wettelijke richtlijnen, maar ook vanuit plichtsbesef en commercieel aspect’, schrijft Dirk van Haarlem in zijn column voor de Stichting Actief Klantbeheer.
De kracht van Actief Klantbeheer (2)
Voor klantbeheer heb je niet per se actuele data vanuit het systeem van de geldverstrekker nodig, maar het gaat nóg beter met gedeelde data.
Effect beïnvloedingstechniek framing
In deze aflevering van Small Talks voor financiële dienstverleners gaan gedragspsycholoog Mischa Coster en gedragsmarketeer Paul de Heer dieper in op de beïnvloedingstechniek Framing.