Opleider Lindenhaeghe richt zich met de nieuwe opleiding Client Officer rechtstreeks op de binnendienstmedewerker van het advieskantoor. “Voor hen wordt écht klantcontact steeds belangrijker. In deze 1-daagse opleiding leren ze hoe je klanten optimaal bedient”, aldus Lindenhaeghe.
Het is een combinatie van actief bezig zijn, plezier en functionaliteit in één opleiding. In de schoolbanken, maar vooral ook aan de slag.
De opleiding Client Officer van Lindenhaeghe staat voor de transformatie van een binnendienstmedewerker met veel administratieve taken tot de spin-in-het-web voor al het klantcontact. Inclusief een afsluitend examen en een certificaat. Peter Wormskamp is directeur van Helder Beheerd, dat financieel dienstverleners helpt bij het verder verbeteren van de organisatie. Wormskamp begeleidt de opleiding Client Officer, die hij samen met Lindenhaeghe ontwikkelde.
Wormskamp schreef voor het Client Officer magazine een artikel waarin hij uitlegt hoe je als binnendienstmedewerker de bedreigingen die opdoemen, het hoofd kunt bieden en zo een nog leukere, en erkende draai aan je carrière kunt geven. “Client Officer is een logische volgende stap in je carrière”, zegt hij. “Een extra stap naar de klant, én naar erkenning!”
Lees hier gratis het artikel dat Peter Wormskamp schreef voor het Client Officer magazine.