Lindenhaeghe heeft de opleiding Client Officer toegevoegd aan het nieuwe opleidingsaanbod Virtual Classrooms. De opleiding transformeert de administratief ingestelde binnendienstmedewerker hypotheken en/of schade tot een spin-in-het-web voor al het klantcontact.
De opleider lanceerde onlangs de mogelijkheid om opleidingen in een compleet gedigitaliseerde klassikale omgeving te volgen. De komende tijd worden door Lindenhaeghe meer opleidingen omgezet naar naar Virtual Classrooms. Vanaf nu is dus ook de interactieve training Client Officer op deze wijze geheel online te volgen.
Ewald Bary, algemeen directeur van Lindenhaeghe: “Als opleider is het onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat kennis te allen tijde beschikbaar is. Bij onze Virtual Classroom-trainingen werken we op afstand, met een kleine groep. Zodoende is er voor iedereen voldoende tijd en aandacht. Medecursisten zijn ook online zodat er ook van elkaar geleerd kan worden. Er is slechst een beperkte voorbereiding nodig om deze trainingen te volgen. Cursisten kunnen direct aan de slag.”
Vaardigheidstrainingen
Lindenhaeghe digitaliseert ook vaardigheidstrainingen voor financials. Bary: “De nieuwe werkelijkheid waarin we ons nu bevinden, vraagt om specifieke skills. Met ons aanbod Persoonlijke Ontwikkeling voor financials spelen we daarop in. Denk aan trainingen op het gebied van Harvard Onderhandelen en Klantgericht Telefoneren. Deze zijn prima thuis te volgen.”
Training Client Officer
De training Client Officer is gericht op de adviseur binnendienst. Na het volgen van deze training is de cursist in staat om het aanspreekpunt te zijn als het gaat over klantcontact. Bary: “Met deze Virtual Classroom geef de binnendienstmedewerker op een interactieve en moderne manier een nieuwe invulling aan zijn of haar huidige functie. Een Client Officer weet de juiste informatie te verzamelen en managet de klantenportefeuille. Voor de adviseur en de klant is de Client Officer het eerste aanspreekpunt die de informatie naadloos op elkaar weet af te stemmen.”