De redactie van Client Officer magazine bezocht voor deze nieuwe editie Zeevat hypotheken & verzekeringen en sprak daar met binnendienstmedewerker Petra Zeevat en binnendienstmedewerker in opleiding Tjarda Lutke. Niet haar branchekennis, maar haar klantgerichtheid was voor het kantoor doorslaggevend in de keuze voor Tjarda. Petra Zeevat: “Klantgerichtheid kun je jezelf niet aanleren. Dat zit in je of niet.”

Verder maken we kennis met Miranda van Rijswijk, de nieuwe Channel Distributie Manager voor Merius Hypotheken. Een optimaal relatiemanagement is volgens haar dé cruciale succesfactor in het realiseren van gezamenlijke doelen in de bediening van de hypotheekklant. Ook krijg je een kijkje in de keuken van de bankgarantie en geeft Jan Verstegen de nodige tips waarmee je het proactieve klantbeheer beter, makkelijker én leuker kunt maken.

We kunnen elkaar eindelijk ook weer fysiek ontmoeten tijdens HypoTop op dinsdag 8 november in Van der Valk Almere. Het belooft opnieuw een actieve, inspirerende en leerzame dag te worden voor adviseurs, binnendienstmedewerkers en Client Officers die net dat extra stapje willen zetten voor hun klanten. HypoTop is jouw route naar actief klantbeheer. Kom ook ontmoeten en leren, je bent van harte welkom!

Dit en meer lees je hier in de nieuwe editie van Client Officer magazine.