De markt verandert. Digitaal wordt de norm. En tegelijkertijd is er de behoefte aan écht contact. Niet alleen bij de eerste transactie. Ook gedurende de looptijd van financiële diensten. Dit geldt voor hypotheken, en zeker ook voor schadeverzekeringen. Want zeg eens eerlijk, wanneer heb je voor het laatst contact gehad met die hypotheekklant uit 2015? En heb je écht regelmatig de hele schadeportefeuille van je klanten doorgenomen?

Vanuit Helder Beheerd komen we dit regelmatig tegen. De intentie is er wel. Maar de waan van de dag regeert. Vragen die we dan krijgen variëren van: hoe moet ik dit aanpakken; wat is er allemaal; tot: levert het ook wat op?

Om met het laatste te beginnen. Het levert zeker wat op. Je vult je zorgplicht op een goede manier in. Je genereert er direct omzet mee. Plus je klanttevredenheid neemt enorm toe. We hebben meerdere voorbeelden in de praktijk waar er bij 20% van alle benaderde klanten een opdracht tot dienstverlening volgt. Én ook situaties waar klanten vooral ook vrienden en familie naar de adviseur sturen omdat die échte aandacht voor je heeft. Kijk, dan ben je lekker bezig!

Op de vraag: hoe moet ik dit aanpakken? is er een mooie oplossing. En die heet: doe de opleiding tot Client Officer of Client Officer Schade. We combineren actie, fun en opleiden voor een titel waar je aantoonbaar wat mee kunt. Zowel voor hypotheekadvieskantoren als voor schadekantoren. We noemen het ‘leuk leren voor de praktijk’. Tot binnenkort!

https://www.lindenhaeghe.nl/opleiding-client-officer
https://www.lindenhaeghe.nl/opleiding-client-officer-schade