De Blije Klant Fabriek van Martine van der Horst en Sander de Lange creëert – zoals de naam al doet vermoeden – blije klanten. Wil jij weten hoe je louter blije klanten krijgt? Kom dan naar HypoTop waar Martine en Sander naast een plenaire keynote ook een verdiepende workshop verzorgen.

Martine van der Horst en Sander de Lange bekijken organisaties vanuit de ogen van de klant en matchen die ervaring met de doelen van de organisatie. Wat gaat er goed en waar kan het beter? De projecten van De Blije Klant Fabriek lopen uiteen van korte klantscans tot het ontwikkelen (klantervaring) en implementeren van nieuwe concepten (consultancy). Een blije-klant-traject hoeft niet altijd groots en meeslepend te zijn. Juist door de dingen gewoon goed te doen maak je vaak al het verschil. Op HypoTop ontvang je van Sander en Martine de belangrijkste ingrediënten voor een blije klantervaring.

Op het plenaire podium van HypoTop vertellen zij in hun keynote onder andere over het waargebeurde verhaal van klant Linda. Zij heeft op vier verschillende momenten in haar leven een hypotheek afgesloten of veranderd. Maar telkens bij een andere adviseur. Hoe is dit zo gekomen en op basis waarvan werden beslissingen genomen? Met de ingrediënten die je tijdens HypoTop ontvangt ben jij in staat om het verhaal te herschrijven en van Linda een klant voor het leven te maken.

Aan de slag met de reviews

In de verdiepende workshop van De Blije Klant Fabriek zoomen Martine en Sander in op de klantreviews. Van deze reviews kun je niet alleen leren, een tevreden klant zorgt ook voor gratis reclame. Maar hoe zorg je ervoor dat klanten jou reviews gaan geven en het liefst ook goede? En als je dan de nodige reviews hebt gekregen, hoe maak je dan een goede analyse met een vertaling naar de praktijk? Hoe je met klantreviews een betere klantbediening kunt realiseren leer je van Martine en Sander in de workshop van De Blije Klant Fabriek.