In deze workshop leer je hoe je signalen kunt herkennen en op welke manier je hier mee kunt omgaan.
Wat doe jij als je een 5 sterren review ontvangt van een klant? Stuur je dit door naar collega’s, geef je een like op het bericht of bel je de klant op om degene te bedanken voor zijn review? In deze workshop leer je hoe je signalen kunt herkennen en op welke manier je hier mee kunt omgaan. Zonder gebruik te maken van systemen, maar door alles langs de familie-meetlat te leggen: ‘Wat zou je bij familie doen?’.
Deze workshop wordt begeleid door Zakaria Razzouki (rechts op de foto) en Tom van ’t Hof van Dazure. Zakaria is de ‘relatiekoning’ van Dazure. Door onder andere financieel adviseurs te bezoeken heeft hij geleerd signalen te herkennen en kan hij een nog betere dienstverlening opzetten om financieel adviseurs en consumenten te helpen. Tom is de Klantgerichte ProductMaster bij Dazure. Hij is gepassioneerd over klantgericht werken en denken. Wanneer een klant tevreden of verrast is over de service en/of het product die hij heeft ontvangen, gaat hij met een grote glimlach naar huis.
Bestel op uitnodiging van Dazure jouw gratis HypoTop-ticket via de website van Client Officer en schrijf je in voor de workshop.