Als Client Officer kun je van doorslaggevend belang zijn voor de klanten die bij jouw kantoor een hypotheek hebben afgesloten. Maar wat moet je dan doen? Tijdens deze workshop belicht financieel planner Monique Londema de kansen en oplossingen aan de hand van praktijkvoorbeelden.
Wat is jouw rol als binnendienstmedewerk(st)er en hoe kun je de klant nog beter van dienst zijn? Sterker nog, hoe kun je de klanten binden aan jouw kantoor en daarmee ook bijdragen aan een hogere goodwill? Hoe zorg jij dat er een duurzame relatie met de klant ontstaat en hoe kun jij hier een waardevol onderdeel van je dagelijkse werkzaamheden van maken?
Ja, er zijn nog genoeg belemmeringen op dit thema, maar zeker ook kansen. Denk aan communicatie. Communiceren is een belangrijk onderdeel van jouw vak. Hier kun jij het verschil maken en de verbinding maken met jouw klanten. Jij kunt van toegevoegde waarde zijn om de behoeften van de klant te herkennen en in jouw communicatie hierop aan te sluiten. Tijdens deze workshop laten we zien hoe jij komt tot jouw aanpak en hoe jij helderheid kunt creëren naar de klant toe.
De workshop staat onder leiding van Monique Londema. Sinds 2001 praktiseert zij met veel plezier het mooie vak van financieel planner in Nederlandsche Planners Associatie B.V., het bedrijf waar ze mede-eigenaar van is. Monique luistert graag naar de vraagstukken van de klant tegenover haar aan tafel. Het geeft haar enorm veel energie om samen antwoorden en oplossingen te vinden, waarmee de wensen van de klant waarheid worden. Haar doel is altijd een financieel plan waarin de zaken kloppen en er balans is. Haar talent ligt voornamelijk in het mensen bewust maken van hun geldgedrag en welke invloed dat heeft op hun eigen financiën.
Deze workshop wordt aangeboden door Obvion. Bestel op uitnodiging van Obvion jouw gratis HypoTop-ticket via de website van Client Officer en schrijf je in voor de workshop.