Weten klanten je steeds vaker te vinden via WhatsApp? Dialog Group laat advieskantoren op 23 maart zien hoe je een Digitale Collega binnen WhatsApp effectief en kostenefficiënt inzet, zodat klanten sneller worden geholpen en klantcontactprocessen intelligenter worden ingericht. Het webinar start om 11 uur.
De Digitale Collega is een procesbot die advieskantoren ondersteunt in het klantcontact. De bot neemt tijdrovende, repeterende werkzaamheden geautomatiseerd van de ‘echte’ medewerkers over. De Digitale Collega stelt het advieskantoor in staat om meer klanten tegelijkertijd te helpen en tijd over te houden voor complexere, rendabele klantinteracties.
Beste van twee werelden
In dit webinar wordt de Digitale Collega aan de hand van een praktijkvoorbeeld uit de verzekeringswereld aan WhatsApp gekoppeld. “Daarmee heb je het beste van twee werelden. Je bent bereikbaar via een communicatiekanaal dat vrijwel iedereen graag gebruikt én je bent er door intelligente automatisering relatief weinig tijd aan kwijt”, aldus Dialog Group. Het webinar laat eveneens zien hoe je WhatsApp als communicatiekanaal integreert in je bedrijfsprocessen en zo meer grip krijgt op deze conversaties.
Het webinar ‘Snel en effectief klantcontact via WhatsApp? Je Digitale Collega regelt dit’ is op donderdag 23 maart van 11.00-12.00 uur. Gratis aanmelden doe je hier.