Linda heeft op vier verschillende momenten in haar leven een hypotheek afgesloten of veranderd. Maar telkens bij een andere adviseur. Hier liggen kansen! Door tijdens HypoTop verschillende workshops te volgen herken je die kansen en zorg jij ervoor dat jouw klant een klant voor het leven wordt.

 

We herschrijven op HypoTop het verhaal van Linda, zodat je (nog beter) je klant aan je kunt binden. Naast inspiratie op de beursvloer kun je in vier rondes kiezen welke workshop je wil volgen. We verdelen de workshops in vier thema’s:

  • De Client Officer is de regisseur
  • De Client Officer laat zich zien
  • De waarde van actief klantbeheer
  • De Client Officer onderneemt actie

Stippel je eigen route uit door een keuze te maken uit het aanbod van in totaal 9 verdiepende workshops. Elke workshop start met een deel van het herschreven verhaal als inleiding. Aan het einde van HypoTop ontvang je het complete verhaal, als herinnering en inspiratie.

Dit zijn de workshops:

Samen zorgen voor een fijne klantervaring

In deze workshop leer je hoe je het verschil maakt voor de klant. Hoe ontvang je de klant en hoe ben je als Client Officer echt van betekenis voor de klant. Ook besteden we aandacht aan de samenwerking met de adviseur. Na de workshop ben jij in staat op een goede manier jouw rol als Client Officer binnen jouw kantoor te pakken.

Hoe zorg je voor originele (online) communicatie met de klant?

In deze workshop leer je hoe je op een goede manier met jouw klant kan communiceren. Zowel live als via een beeldscherm, hoe maak je verbinding met de klant? Hoe zorg je ervoor dat de klant je begrijpt en hoe kun je jezelf met communicatie onderscheiden?

Hoe geef je op de praktische manier vorm aan relatiemanagement?

In deze workshop leer je hoe je op een concrete manier het contact met de klant kan onderhouden. Ook wanneer het druk is, toch weten op welke momenten je zichtbaar wil zijn bij de klant. Ook leer je welke systemen je hierbij kunnen helpen.

Hoe blijf je top of mind bij je klant?

In de workshop leer je hoe je zichtbaar wordt en blijft en dus altijd top of mind bent bij je klanten. Hoe maak je een goed social media plan, wat post je en op welke manier?

Financiën saai? Niet met een jaarlijkse check!

De klant heeft alles goed geregeld en zal niet snel zelf initiatief nemen voor een jaarlijkse check. Toch is deze jaarlijkse check heel erg belangrijk. In deze workshop leer je hoe je de klant leert om elk jaar naar het financiële huishouden te kijken. Hoe je dit aanpakt en hoe je de klant het beste kunt overtuigen.

Client Officer, weet waar je toevoegde waarde zit

In deze workshop besteden we aandacht aan wat jij, de Client Officer, kunt opleveren voor het kantoor en waar jij zo belangrijk bent. Jij hebt grote invloed op de tevredenheid van klanten. En dat levert echt geld op!

Aan de slag met de reviews

Van reviews kun je leren en een tevreden klant zorgt voor gratis reclame. Maar hoe krijg je reviews? En hoe maak je een goede analyse met een vertaling naar de praktijk zodat je de klant nog beter kan bedienen? Dat leer je in deze workshop!

Jij helpt de klant verduurzamen

Op het gebied van duurzaamheid zijn er verschillende initiatieven. Maar hoe help je jouw klant op weg hierin keuzes te maken? Dat leer je in deze workshop!

Jij komt in actie als de klant je nodig heeft

In het leven van de klant kunnen veel dingen veranderen. Dat zijn momenten waarop de klant jou nodig heeft. Dit is dus een commercieel signaal, maar hoe zet je dat om naar een transactie? In deze workshop leer je de signalen te herkennen en na afloop weet je welke acties je kunt ondernemen.