Onder de Nederlandse verzekeraars heeft Centraal Beheer de hoogste aanbeveelintentie met een NPS (Net Promoter Score) van 13. Kan de NPS van jullie advieskantoor ook wel een boost gebruiken? Bezoek dan deze inspirerende sessie op HypoTop, waarin je ideeën opdoet om zelf in de praktijk te brengen.
Als Client Officer ben je de spil in het advieskantoor. Je hebt veelvuldig contact met jullie klanten. Het afgelopen jaar was daarin bijzonder, omdat digitale klantbediening een enorme opmars heeft gemaakt. Wat betekent dit voor jou? En hoe kun je deze trends inzetten op jullie eigen kantoor?
Onder de Nederlandse verzekeraars heeft Centraal Beheer de hoogste aanbeveelintentie met een NPS van 13. In deze masterclass gaat Annemiek Bakker in op de specifieke manier van klantbediening van Centraal Beheer wat zorgt voor deze hoge NPS-score. Innovatie speelt hierin ook een grote rol om de klanten nu, maar ook in de toekomst goed te kunnen bedienen. Een inspirerende sessie, waarin je ideeën opdoet om zelf in de praktijk te brengen.
Mogelijk gemaakt door: Centraal Beheer
Meld je aan voor HypoTop 2021 en mis deze masterclass niet!
Annemiek Bakker
Product manager conversational bij Centraal Beheer
Annemiek Bakker is bijzonder ervaren op het gebied van customer journeys, coaching en bedrijfsproces-optimalisatie.
In haar huidige functie als product manager conversational bij Centraal Beheer is ze nu voornamelijk bezig met de ontwikkeling van AI chatbot en spraakassistenten zoals Google Assistent.