In de ruim 20 jaar dat Frederique Kamp actief is in de financiële dienstverlening en consultancy heeft ze in veel verschillende rollen met klanten te maken gehad. Haar hart klopt voor de klant en op het plenaire podium van HypoTop hoopt ze dat in een inspirerende keynote ook op jou over te brengen.

De verschillende ‘customer-facing’, mid- en back-office rollen die Frederique Kamp door de jaren heen vervulde, richtte ze altijd resultaatgericht in: wat wil uiteindelijk onze klant nu en waar helpen we de klant het beste mee? Haar brede ervaring zet ze nu in om anderen te helpen hun werk meer klantgericht in te richten. Naast een keynote op het plenaire podium verzorgt CX Expert Frederique Kamp tijdens HypoTop ook een verdiepende masterclass.

Het is een masterclass die valt onder het keuzethema ‘De Client Officer levert geld op’. Frederique Kamp laat haar toehoorders hierin zien en voelen waar hun toevoegde waarde zit. Als binnendienstmedewerker heb je namelijk een grote invloed op de tevredenheid van klanten. En dat levert het advieskantoor echt geld op. Laat je tijdens HypoTop zowel in het plenaire- als het workshopprogramma door Frederique Kamp inspireren en overtuigen wat jouw rol als Client Officer en binnendienstmedewerker zo belangrijk maakt en wat jouw financiële toegevoegde waarde is voor zowel de klant als het advieskantoor.