Als Client Officer ben jij de geheime succesfactor van jullie advieskantoor. Maar hoe benut je dat potentieel? Maak impact! Laat de klanten naar je luisteren en overtuig ze! Gedragswetenschapper Pacelle van Goethem en Antoinette Kalkman vertellen je aankomende maandag hoe.

Aankomende maandag 10 mei gaat HypoTop van start. Het programma begint om 10.00 uur met de online masterclass ‘Het grote goud: van binnendienstmedewerker naar Client Officer’. In 45 minuten tijd bespreken Pacelle van Goethem en Antoinette Kalkman (Nationale Waarborg) de nieuwe werkelijkheid in 2021 met de succesfactor van ieder kantoor: de Client Officer.

De  Client Officer is essentieel geworden voor het team en voor het kantoor. Als het vaste aanspreekpunt voor cliënten, maar ook als de geheime succesfactor: nr. 1 in cliënten- en omzetlead.

Laat anderen naar je luisteren: tips en fijne kneepjes om impact te maken, plannen overtuigend te brengen en online te overtuigen.

Meld je aan voor HypoTop 2021 en mis deze masterclass niet!

Drs. Pacelle van Goethem MSc
Schrijver en coach

Pacelle is gedragswetenschapper, schrijver, coach en Nederlands’ bekendste expert op het gebied van overtuigen, stemsociologie en beïnvloedingspsychologie. Haar boek IJs verkopen aan Eskimo’s wordt beschouwd als het Nederlandse standaardwerk over overtuigen, ondertussen 26ste druk. Inmiddels verscheen de Internationale editie True Persuasion. Luisterboek De psychologie van overtuigen is het best beluisterde managementboek van Business Contact op Storytel. Macht aan de Aardige Mens stond op nummer 1 in de  Managementboek Top 100. Ze werkt inmiddels aan haar volgende boek De 180, over meningen veranderen.

Met haar methode kun je direct je persoonlijke of inhoudelijke overtuigingskracht vergroten. Of de overtuigingskracht van je organisatie, je team, product of dienst.

Als Spraak-, Taal- en Stempatholoog is ze zich gaan specialiseren in Psychologie en Communicatiewetenschappen. Ze werkte mee aan onderzoek van zowel de Radboud Universiteit in Nijmegen als het Universitair Medisch Centrum in Groningen, en ontdekte de spectaculaire link tussen overtuigen en ontspanning.

Antoinette Kalkman
Directeur van Nationale Waarborg

Antoinette staat aan de basis van diverse ondernemingen in de financiële branche. Zij heeft zich de afgelopen twintig jaar hard gemaakt voor een permanente optimalisering van de klanttevredenheid in diverse financiële, operationele processen. Hiertoe is zij initiatiefnemer van diverse innovaties in de intermediaire sector.

Als directeur van Nationale Waarborg – marktleider op het gebied bankgaranties voor particulier onroerend goed – heeft zij samen met Eerstestap.nl en een groep advieskantoren een virtuele assistent ontwikkeld die zich richt op klanttevredenheid in zijn algemeenheid en nazorg in bestaande klantportefeuilles in het bijzonder.

Deze masterclass wordt mogelijk gemaakt door: Argenta