De binnendienst moet commerciëler worden ingezet. Maar hoe pak je dit aan? Waar begin je mee? En levert het wel wat op? De antwoorden op deze vragen krijg je van Narasja van Maanen, Senior Sales Representative bij Faster Forward. In deze masterclass ontvang je ook slimme tips & tricks, waarmee jij als binnendienstmedewerker de klant kunt activeren.
Tijdens de masterclass legt Narasja van Maanen onder andere uit waarom een proactieve benadering van consumenten meer omzet zal opleveren. Een van de slimme tips & tricks die zij in de masterclass bespreekt is de klantactivatie door middel van klantselecties, persoonlijke e-mails en activerende teksten. Daarnaast legt ze uit hoe software-oplossingen bijdragen aan het uitvoeren van deze handigheden.
Narasja van Maanen
Narasja van Maanen heeft zich de afgelopen jaren gericht op administratieve oplossingen bij verschillende organisaties. Met haar ervaring als Office Manager in de hypotheek-, verzekerings- en mediationbranche kent ze de werkzaamheden van een binnendienst door en door. Deze expertise gebruikt ze tegenwoordig om bedrijfsprocessen te optimaliseren en te besparen op je kostbaarste bezit: tijd. De afgelopen jaren doet ze dit door financieel adviesbureaus te analyseren en verbeteren met slimme software-oplossingen.
Met haar collega’s en partners van Faster Forward is het haar missie om organisaties zo effectief en efficiënt mogelijk te laten werken. Sinds 2006 doet Faster Forward dit met het Elements-platform specifiek voor het financieel advieskantoor. In dit all finance-platform staat het klantdossier centraal. Doordat alle klantinformatie in één systeem staat, is klantbeheer eenvoudig uit te voeren.