Rabobank verzorgt tijdens HypoTop de masterclass Klanttevredenheid. Trainer Casper Bartels neemt je mee in wat klanten belangrijk vinden. Dankzij zijn praktische tips ben jij na afloop in staat om jullie klanttevredenheid te verhogen!

Hoe onderscheid je je van de concurrentie nu producten en diensten steeds meer op elkaar gaan lijken en in een markt waarin steeds meer gedigitaliseerd wordt? Door service, door klantverwachtingen te overtreffen én door die persoonlijke en betrouwbare partner te zijn in financiële dienstverlening. Maar hoe doe je dat, wat maakt dat jij (jullie bedrijf) eruit springt en de klant extra tevreden is over jouw/jullie dienstverlening? In deze masterclass gaat trainer Casper Bartels in op wat klanten belangrijk vinden. Dankzij zijn praktische tips ben jij in staat om jullie klanttevredenheid te verhogen!

Thema Tevredenheid

Deze masterclass valt onder het thema Tevredenheid. Op HypoTop maak je een reis langs 6 thema’s waar je mee te maken krijgt tijdens de transitie naar de nieuwe functie van: Client Officer. De thema’s die je gedurende je reis met andere binnendienstmedewerkers (Schade/Hypotheken) aandoet tijdens HypoTop op 14 november in Spant! te Bussum zijn:

  • Life Events:
    Welke gebeurtenissen in het leven van de klant zijn aanleiding om in gesprek te gaan met een adviseur?
  • Oriëntatie:
    Op welke manieren kun je ervoor zorgen dat het advieskantoor en de medewerkers gevonden en gekozen worden door (potentiële) klanten?
  • Afspraak:
    Hoe zorg je ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen en vertrouwen hebben in de dienstverlening van het advieskantoor?
  • Tevredenheid:
    Hoe zorg je ervoor dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening en dit ook gaan delen met anderen?
  • Nazorg / Klantbeheer:
    Welke verantwoordelijkheden neem je om je bestaande klant actief en regelmatig te benaderen?

Bezoek HypoTop op 14 november

Hypotop is het jaarlijkse evenement voor de binnendienstmedewerker (Schade/Hypotheken) die vooruit wil. De kennis en vaardigheden die hier worden opgedaan zijn een eerste stap in de transformatie naar een binnendienst die samen met de adviseur een commercieel en winstgevend klantteam vormt. HypoTop wordt voor het eerst georganiseerd op donderdag 14 november in Spant te Bussum. Als lid van het Client Officer platform heb je gratis toegang tot dit inspirerende evenement. Ben je al lid, dan ontvang je binnenkort een mail waarmee je kenbaar kunt maken welke masterclasses je wilt bezoeken tijdens HypoTop.

Casper Bartels

METcasper is het bedrijf van Casper Bartels, trainer/presentator/interim-manager voor de financiële dienstverlening. Door zijn verschillende rollen te combineren spreekt Casper vanuit praktische ervaring, opgedaan bij verschillende bedrijven.