Hoe lijk je groter, grootser, professioneler en maak je meer indruk? Styling is geen hogere wiskunde maar een optelsom van trends, kennis, persoonlijke stijl en toeval. Business stylist Natalie Serluï geeft jou in deze masterclass de exacte formule met tips en tricks die je direct kunt toepassen.
‘Stand tall’ letterlijk en figuurlijk.
- Smart: Je leert je bewust te zijn van je uitstraling en daardoor slimme outfit keuzes te maken voor de juiste gelegenheid. Jij bent professioneel, authentiek en je weet waar je het over hebt. Zorg er dan ook voor dat je met jouw kledingkeuze dezelfde boodschap afgeeft.
- Successful: Als je bovenstaande onder de knie hebt, ga je je zelfverzekerd(er) voelen en dat straal je dan ook uit. Vervolgens ga je hiernaar handelen. Met als resultaat: Daadwerkelijk SUCCES!
Zelfvertrouwen is de beste outfit!
Het gaat erom wie jij bent, hoe je wilt overkomen en hoe de keuze voor bepaalde outfits kan bijdragen aan jouw uiteindelijke succes. Kleding kan een tool zijn om beter te functioneren en om jezelf beter te presenteren, zodat je meer zelfvertrouwen krijgt. Als ik dat bij iemand zie gebeuren, geeft mij dat zó veel energie!”
Onderdelen uit de masterclass
- Kleding & kleur
- De betekenis en het effect van dragen van bepaalde kleuren
- Zakelijk zeer geschikte kleuren en kleurcombinaties
- Trendkleuren
- Pasvormen & materiaal keuzes
- Figuur, postuur en persoonlijke stijl
- Algemene tips en trics, do’s en dont’s
- Smart Wardrobe: Zakelijke garderobe samenstellen
- Business Etiquette: algemene zakelijke omgangsvormen en kledingvoorschriften
Thema Afspraak
Deze masterclass valt onder het thema Afspraak. Op HypoTop maak je een reis langs 6 thema’s waar je mee te maken krijgt tijdens de transitie naar de nieuwe functie van: Client Officer. De thema’s die je gedurende je reis met andere binnendienstmedewerkers (Schade/Hypotheken) aandoet tijdens HypoTop op 14 november in Spant! te Bussum zijn:
- Life Events:
Welke gebeurtenissen in het leven van de klant zijn aanleiding om in gesprek te gaan met een adviseur? - Oriëntatie:
Op welke manieren kun je ervoor zorgen dat het advieskantoor en de medewerkers gevonden en gekozen worden door (potentiële) klanten? - Afspraak:
Hoe zorg je ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen en vertrouwen hebben in de dienstverlening van het advieskantoor? - Tevredenheid:
Hoe zorg je ervoor dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening en dit ook gaan delen met anderen? - Nazorg / Klantbeheer:
Welke verantwoordelijkheden neem je om je bestaande klant actief en regelmatig te benaderen?
Bezoek HypoTop op 14 november
Hypotop is het jaarlijkse evenement voor de binnendienstmedewerker (Schade/Hypotheken) die vooruit wil. De kennis en vaardigheden die hier worden opgedaan zijn een eerste stap in de transformatie naar een binnendienst die samen met de adviseur een commercieel en winstgevend klantteam vormt. Hypotop wordt voor het eerst georganiseerd op donderdag 14 november in Spant te Bussum. Als lid van het Client Officer platform heb je gratis toegang tot dit inspirerende evenement. Ben je al lid, dan ontvang je binnenkort een mail waarmee je kenbaar kunt maken welke masterclasses je wilt bezoeken tijdens HypoTop.
Natalie Serluï
Natalie Serluï is business stylist, personal shopper en spreker. Sinds 2017 heeft ze haar eigen kledinglijn NSRL.
Ze werkte als styliste voor diverse BN’ers, heeft jarenlang een lifestyle column op radio 10 Gold gehad en schreef artikelen voor onder andere Tom Sebastian en Libelle. Ook ontwikkelde ze een kleding advies cursus voor de NTR. De afgelopen jaren richt Natalie zich uitsluitend nog op de zakelijke markt met lezingen, masterclasses, personal shopping voor ondernemers en tailormade styling bij bedrijven voor zowel dames als heren.
Natalie Serluï volgde diverse styling opleidingen en besloot in 2003 de evenementen business achter zich te laten. Toen ze van personal styling haar beroep ging maken, was ze naar eigen zeggen, helemaal niet zo fashionable: “Trends heb ik nooit zo interessant gevonden. Ik vind het belangrijker om er goed en stijlvol uit te zien en me zeker te voelen. Zowel in mijn werk als privé. Dat is nog steeds de kern van wat ik doe en wat ik aan mijn klanten overbreng. Self-confidence is the best outfit. Rock it and own it!”