De populaire Nederlandse R&B formatie Re-Play sluit donderdag HypoTop swingend af. Binnendienstmedewerkers schade en hypotheken hebben dan een hele dag kennis, vaardigheden en inspiratie opgedaan tijdens een vol masterclass-programma in Spant! te Bussum. Ben jij er bij op 14 november?

Ben jij al ingeschreven voor HypoTop op donderdag 14 november in Spant! te Bussum? Binnendienstmedewerkers doen dit kosteloos door gebruik te maken van de InFinance lezerscode: QAG218

Over twee dagen ontmoeten binnendienstmedewerkers schade en hypotheken elkaar tijdens het vakevent HypoTop in Spant! te Bussum. Daar zetten zij op 14 november samen de eerste stap naar de nieuwe functie van Client Officer (CO). De digitale transformatie versimpelt in hoog tempo het backofficeproces. De klant kan steeds efficiënter en sneller bediend worden. Deze ontwikkeling knaagt aan de rol van de backofficemedewerker. De hoogste tijd dus om in actie te komen!

Het vakevent HypoTop ondersteunt de binnendienstmedewerker Hypotheken/Schade bij die transitie en is de eerste stap naar die nieuwe CO-functie. Hier ontmoeten collega-backofficers elkaar en kan de al opgedane kennis en ervaring met elkaar worden uitgewisseld. Het event is tevens de plek waar de functie van CO meer verdieping krijgt.

Re-Play sluit HypoTop af

De band Re-Play wordt in 1990 in Rotterdam opgericht door Alwin Burke, Henk Waarde & Samuel de Wit. Drie muzikale vrienden, die al eerder als ‘The Pasadenas’ met elkaar deelnamen aan de Soundmixshow. Samen met Gordon nam Re-Play de single ‘Never Nooit Meer’ op, dat een top 5-notering werd en daarmee de grootste hit van de groep. In zowel 2001 als in 2002 won de groep een TMF Award voor de ‘Beste Nederlandse R&B-groep’. In 2015 komt Re-Play weer in de originele bezetting, Alwin, Henk, Sam & Mark, terug op het podium bij de concerten van de Ladies of Soul. De nieuwe single van Re-Play ‘Er Is Geen Ander’ gaat weer gepaard met een fantastische clip waarin verbroedering en liefde centraal staan:

Opnieuw uitvinden

Advieskantoren die zich actief profileren krijgen aantoonbaar meer nieuwe en loyale klanten. Feit is dat de adviseur vaak geen tijd heeft (of maakt) om te investeren in een goede bedrijfsprofilering. Dat is zonde, want onderzoek bewijst dat een structurele aanpak omtrent reviews tenminste twee klanten per maand extra kan opleveren. Ditzelfde geldt voor een consequente bediening van klantbeheersystemen.

Een financieel adviseur is de regisseur van de financiële huishouding van zijn klant. Maar hoe zorg je nu dat die klant weet bij wie hij het beste terecht kan? Hoe kiest hij de voor hem beste adviseur? Die belangrijke beslissing ligt in handen van de huidige binnendienstmedewerker. Als de bemiddeling grotendeels geautomatiseerd is door data-ontsluiting en effectieve, kostenbesparende workflowsystemen, ontstaat tijd voor een efficiënte en effectieve klantaanpak.

De nieuwe leadgenerator

De binnendienstmedewerker is van nature administratief vaardig, dus is het logisch dat het managen van een klantbeheer- en reviewsysteem tot het standaard takenpakket behoort van deze functie. Bovendien heeft hij/zij in de regel het meest contact met de klant bij de afwikkeling van een advies. De brug naar de consument is daarom kort. Voor de kantooreigenaar een uitgelezen kans om de binnendienst te evolueren tot commerciële afdeling, ofwel Client Officer. In het Client Officer magazine wordt tevens de nieuwe opleiding uitgelicht waarmee de binnendienstmedewerker wordt opgeleid tot gecertificeerd Client Officer (CCO).

Inspiratie voor een toekomstbestendig kantoor

Een toekomstgerichte adviseur investeert de komende jaren in de omscholing van zijn administratieve binnendienst tot commercieel relatiemanagement. Hierdoor ontstaat een sterke taakverdeling. De binnendienst profileert het advieskantoor optimaal en onderhoudt structureel contact met de klant en de adviseur levert een financieel plan op maat. Op deze wijze verdient de binnendienst zichzelf per maand aantoonbaar terug en bouwt het kantoor aan een bestendige marktpositie met een duidelijke doelgroep en loyale klantenkring.

Hypotop is het jaarlijkse evenement dat de kantooreigenaar helpt om zijn/haar binnendienst in de komende jaren te veranderen in een commercieel en winstgevend klantteam. Hypotop is exclusief voor de binnendienstmedewerker die vooruit wil. Ben jij al ingeschreven voor HypoTop op donderdag 14 november in Spant! te Bussum? Binnendienstmedewerkers doen dit kosteloos door gebruik te maken van de InFinance lezerscode: QAG218 Je hebt nog maar krap twee dagen!