Penoza-acteur Loek Peters staat samen met Antoinette Kalkman, directeur Nationale Waarborg, op het podium van HypoTop. Zij geven de masterclass ‘Zet jezelf in de spotlights en ontwikkel een loyale klantengroep voor jouw kantoor’.
Als binnendienstmedewerker heb je een bepalende rol of een klant tevreden is over de dienstverlening van het kantoor waar je werkt. Een advies kan nog zo goed zijn, als de uitvoering daarvan niet goed verloopt, zal de klant ontevreden achterblijven. Jij, als Client Officer, kan zorgen dat een klant loyaal blijft aan het kantoor waar je werkt. Door aandacht te blijven schenken aan de klant, ook nadat het eerste adviestraject is afgerond. Als Client Officer ben je de commerciële spin in het web en bepalend voor het succes van het kantoor.
Tijdens deze masterclass zetten Loek Peters en Antoinette Kalkman jou als Client Officer op een voetstuk en laten zien waarom juist dát belangrijk is om de loyale klantengroep te creëren.
Thema Tevredenheid
De masterclass van Loek Peters en Antoinette Kalkman valt onder het thema Tevredenheid. Op HypoTop maak je een reis langs 6 thema’s waar je mee te maken krijgt tijdens de transitie naar de nieuwe functie van: Client Officer. De thema’s die je gedurende je reis met andere binnendienstmedewerkers aandoet tijdens HypoTop op 14 november in Spant! te Bussum zijn:
- Life Events:
Welke gebeurtenissen in het leven van de klant zijn aanleiding om in gesprek te gaan met een adviseur? - Oriëntatie:
Op welke manieren kun je ervoor zorgen dat het advieskantoor en de medewerkers gevonden en gekozen worden door (potentiële) klanten? - Afspraak:
Hoe zorg je ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen en vertrouwen hebben in de dienstverlening van het advieskantoor? - Tevredenheid:
Hoe zorg je ervoor dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening en dit ook gaan delen met anderen? - Nazorg / Klantbeheer:
Welke verantwoordelijkheden neem je om je bestaande klant actief en regelmatig te benaderen?
Bezoek HypoTop op 14 november
Hypotop is het jaarlijkse evenement voor de binnendienstmedewerker (schade/hypotheken) die vooruit wil. De kennis en vaardigheden die hier worden opgedaan zijn een eerste stap in de transformatie naar een binnendienst die samen met de adviseur een commercieel en winstgevend klantteam vormt. HypoTop wordt voor het eerst georganiseerd op donderdag 14 november in Spant te Bussum. Als lid van het Client Officer platform heb je gratis toegang tot dit inspirerende evenement. Ben je al lid, dan ontvang je binnenkort een mail waarmee je kenbaar kunt maken welke masterclasses je wilt bezoeken tijdens HypoTop.
Loek Peters
Nooit een managementboek gelezen en toch bij bedrijven binnenwandelen om te vertellen hoe ze beter kunnen gaan functioneren. Niet via een ellenlang cultuurveranderingstraject, maar gewoon door morgen te beginnen met drie eenvoudige stappen. Acteur Loek Peters doet dat al vijf jaar, met zijn Maak-De- Ander-Beter-filosofie.
Loek Peters (1974) is in 2000 afgestudeerd aan de toneelschool Amsterdam. Sindsdien heeft hij honderden avonden op het podium gestaan in theaters in uiteenlopende producties. People places things, Troije trilogie, Othello. Hij is in meer dan 50 film en tv producties te zien geweest. Penoza, Toren C en Achtste groepers huilen niet.
Als acteur faciliteer je je tegenspeler zo goed mogelijk zijn/haar rol te laten spelen. Deze manier van werken is geen liefdadigheid, maar zorgt ervoor dat iederéén zijn rol het beste kan spelen en dus het verhaal zo goed mogelijk wordt verteld. Door de ander beter te maken, kies je voor jezelf.
Antoinette Kalkman
Antoinette Kalkman is financieel ondernemer en oprichter van FlexFront Groep en Directeur van Nationale Waarborg. Als columnist staat ze bekend om haar scherpe analyses over het effect van een juiste klantbenadering. ‘De klant is het fundament van je organisatie, zonder hen ben je niets.’ Zij gelooft dat intuïtief leiderschap en medewerkersondernemerschap de succesformule is voor een toekomstbestendige organisatie met een tevreden en loyale klantengroep.